l&n kantoor- en projectinrichting – samen op zoek naar de beste interieur oplossing

‘Onze klanten gunnen hun medewerkers een gezonde en stijlvolle werkomgeving ‘

Dienstverlening Klein | 2022

‘Zonder e-commerce is ons bedrijf niet compleet.’ Broer en zus Marc van Leeuwen en Monique van der Torren-Van Leeuwen zijn het roerend met elkaar eens. ‘De webshop met het enorme aanbod meubelen fungeert in veel gevallen als catalogus voor onze projectinrichting. En hij genereert leads voor grotere projecten.’

Inrichting is emotie

‘Voor onze opdrachtgevers is het allerbelangrijkst dat medewerkers of bezoekers zich prettig voelen in een bepaalde omgeving. Dat is goed voor de sfeer.’ Waarmee maar gezegd is dat inrichting emotie is. Marc is dan ook apetrots wanneer een opdrachtgever hen vertelt dat sollicitanten ook vanwege de inrichting graag bij een bedrijf willen komen werken. Met die emotie valt ook weer te spelen. ‘In kantoren zien we geen grote kantoortuin meer, maar wel een mix van grotere en kleinere ruimtes. Dan zorgen wij ervoor dat de sfeer op de ene plek anders is dan op de andere.’ Ontwerpen worden in teamverband met betrokkenen bij de klant gemaakt. ‘Daarin spelen onze vaste ontwerpers spelen een sleutelrol.’ 

Kwaliteit en contact

L&N werkt met gerenommeerde merken. Marc: ‘Het is fijn om een goede sfeer te maken, de kwaliteit van het meubilair moet nóg beter zijn. Goed meubilair heeft echt invloed op je gezondheid en moet lang mee kunnen gaan. Wij leveren die kwaliteit en wij besteden er veel tijd aan om met iedere klant vast te stellen welke kwaliteit hij nodig heeft. Door goed contact komen wij samen tot de juiste balans tussen look and feel en fabrikant.’ Dat contact houden ze ook na de levering vast. ‘Om alles tot in de puntjes te kunnen verzorgen is goede nazorg belangrijk. Ook daarom werken wij met merkfabrikanten.’ Goed voor de klant zorgen doen ze allemaal, ontwerpers, binnendienst en de monteurs. ‘Het is een team-inspanning.’

Online levert een belangrijke bijdrage

Sinds twee jaar werkt Monique in het bedrijf van Marc, waar ook vader Henk nog steeds zijn steen bijdraagt!. ‘Ze draagt aanzienlijk bij aan de professionalisering van het bedrijf,’ vertelt Marc, ‘De interne organisatie, planning en de orderportefeuille. Daarnaast pakt ze alle beeldcontent, marketing, websites en e-commerce op.’ Monique: ‘Ik vind het samenwerken met familie heel prettig en ik zie veel potentie in het bedrijf.’ Het bedrijf heeft twee websites. De ene laat zien wat L&N doet, op de andere (kantoormeubels.online) is een deel van het assortiment (bureau’s, stoelen, akoestiek, etc.) direct te bestellen. ‘De losse verkoop neemt een vlucht. De grotere webbestellingen volgen wij op met navraag en dat is een uitstekende manier om met klanten in contact te komen.’

Projecten worden steeds groter

De projecten van opdrachtgevers worden steeds groter: ‘Meer vierkante meters, meer werkplekken, meer variatie in meubels en inrichtingswensen. Grotere klanten geven vervolgopdrachten voor meer afdelingen of andere vestigingen.’ De specialiteit van L&N is het ontwerpen, samenstellen, leveren en monteren van inrichtingen voor kantoor- en projectinrichting en horeca-interieurs. Dat begint bij de vraag van een klant die het vervangen van meubilair wil aangrijpen voor een verandering van stijl. ‘Mooi werk, want dan begin je eigenlijk met een leeg vel en de ideeën van de klant. Wij gebruiken moodboards, inventariseren technische wensen, houden rekening met huisstijlen en werken toe naar een concept. Heerlijk om dan de juiste snaar te treffen.’  


Contactgegevens van L&N Kantoor- & Projectinrichting

De Trompet 1670
1967 DB Heemskerk

• Bel: 0251252288 • E-mail: [email protected] • Website: lnkantoorinrichting.nl